Review TV-serie Jericho

Gustav Lindroth April 23, 2016 Miscellanea 1 0
TV-serie Jeriko är en stad som kämpar för att överleva efter kärnvapenexplosioner. Centralt i serien Jericho är familly Green. Serien återfinns i USA och har sänts för första gången i september 2006.

Jericho

Sonen av borgmästare grön kommer efter en lång tid hemma i staden Jeriko i delstaten Kansas. Efter att ha sett hans familj igen, verkligen vill han få ut av Jeriko. Plötsligt, plötsligt fann hela landets kärnvapenexplosioner som sätter alla kommunikationslinjer, platta och Jericho i kaos bakom. Detta kastar planer Jake Grön förvirrad och han bestämmer sig för att hjälpa sin familly. En avgörande val som det visar sig senare.
Från byn Jericho visar en nukleär explosion väl. Borgmästaren går det i första hand varifrån staden Denver tas. Familly Grön försöker göra allt för att få information om exakt vad som hände. Och vem eller vad som ligger bakom sprängningarna.
Så småningom kommer det att bli mer och mer information om vad som verkligen händer. Jake och hans bror Erik tiden säkerställa att ordern kvar i Jeriko. Långsamt blir det tydligt att den nuvarande regeringen av händelser inte längre existerar.
TV-serie visar främst kamp familly Grön som försöker överleva i krisen efter kärnvapenexplosioner. Familly försöker göra något för att få lite liv tillbaka till det normala i Jeriko det verkar vara en svår uppgift. Staden kommer att behöva ta itu med alla typer av faror ut ur staden och Jeriko måste försvara sig mer än en gång. Också äventyra inne i staden. Sakta i serien är allt tydligare vad effekterna av explosioner och vilka konsekvenserna blir. Det fanns också gå runt ett antal personer i Jericho som har en tvivelaktig bakgrund, en är Robert Hawkins. Denna karaktär kommer senare i serien blir alltmer involverade i verksamheten i familly Green, kommer Jake flera gånger måste ta itu med honom.
Den kompletta serien ingår 27 episoder av Jeriko. Varje episod varar cirka 45 minuter.

Huvudsakliga tecken Jericho

• Skeet Ulrich spelar Jake Grön
  • Gerald McRaney spelar Johnston Grön
  • Kenneth Mitchell spelar Eric Grön
  • Pamela Reed spelar Gail Grön
  • Lennie James spelar Robert Hawkins
  • Brad Beyer spelar Stanley Richmond
  • Shoshannah Stern spelar Bonnie Richmond
  • Michael Gaston spelar Grå Anderson

Se på tv-serien Jericho

Jericho ger en representation av vad som händer efter en kärnvapenexplosion. Spänningen byggs upp väl i serien och skådespelarna gör ett gott intryck. Varje episod av Jericho garanterar massor av action, spänning och dramatik, men utan dessa aspekter är överdrivna. Jericho erbjuder också ett perspektiv på livet för huvudpersonerna som ändras drastiskt efter explosionerna. Jericho är en serie som om du gillar genren fortsätter att fascinera is tills det sista avsnittet.