Book Review - The Secret Avancerad

Görvel Edström December 29, 2015 Miscellanea 14 0
Visste du att det är möjligt att uppnå alla dina mål? Visste du att du kan omedelbart ge dina önskningar. Avancerad Cosmic Ordering: Lås hemligheten till en lyckligare, rikare och mer meningsfullt liv! Bradley Thompson är en bok för både nybörjare och avancerade du förklara vilka åtgärder du ska ta till dig att göra alla dina önskningar gå i uppfyllelse.

Vad är Cosmic Ordering eller The Secret och vilka mål du kan uppnå?

Cosmic Beställning / The Secret är en teknik som säger att du använder din hjärna och sinnen på ett sådant sätt att se till att alla dina önskningar kan uppfyllas och att du kan uppnå dina mål i en mycket kort tid. ?? Plötsligt gör sig möjligheter och tillfälligheter som tidigare var obefintlig, ?? säger Bradley Thompson, i sin bok Advanced Cosmic Beställning: Lås hemligheten till en lyckligare, rikare och mer meningsfullt liv! ?? Bra saker börjar hända i ditt liv och mål ?? ibland även med spöklik ?? uppnåtts. ??
Några exempel på vilka mål du genom Cosmic Ordering / The Secret kan uppnå är:
  • God hälsa
  • En stadig relation
  • Många vänner
  • Pengar
  • Ett jobb
  • En sällsynt bit av antika
  • Inspiration
  • Förtroende
  • En bra parkeringsplats

Den första delen av boken Advanced Cosmic Beställning: Lås hemligheten till en lyckligare, rikare och mer meningsfullt liv! förklarar Cosmic Beställning / The Secret är precis vad mål du kan uppnå med det och vilka missuppfattningar om ämnet gör rundorna. Bradley Thompson omfattar ett svar på frågorna:
  • Vilka mål kan du uppnå med Cosmic Beställning / The Secret?
  • Är det möjligt att Cosmic Ordering / The Secret att vinna på lotteri?
  • Hur länge ska du vänta innan dina önskningar gå i uppfyllelse?
  • Finns det några särskilda steg du måste följa för att bevilja dina önskningar?
  • Är de resultat du med Cosmic Beställning / är The Secret inte bara uppnått ett resultat av koncentration och ansträngning?
  • Kan Cosmic Beställning / The Secret att bevisa vetenskapligt?
  • Vilka missuppfattningar cirkulerar om Cosmic Ordering / The Secret?
  • Vad du bör veta och kunna innan Cosmic Ordering / The Secret?

Cosmic Ordering i 7 steg

För experter finns det förmodligen inget nytt när det gäller de sju steg du måste följa för att nå dina mål genom Cosmic Ordering / The Secret. Vad som är nytt är den uppmärksamhet som Bradley Thompson ägnar att skapa rätt underlag för att göra dina önskningar gå i uppfyllelse. Boken är därför särskilt intressant för dem som har tränat de olika stegen, men som ändå har fått lite eller inga resultat. ?? De flesta människor har inga problem att nå oviktiga mål. Det är först när vi är känslomässigt bundna till ett mål eller önskan att kanalerna blockeras, ?? Thompson sade. ?? Om Cosmic Ordering inte fungerar för dig, betyder det att din första inre arbete kommer att vidtas för att frigöra vissa känslor och fördomar och att släppa taget. ?? Han utvecklar på för- och nackdelar med olika tekniker såsom EFT, hypnos, NLP, etc

Cosmic Beställning / The Secret storlek

I den tredje delen av sin bok Advanced Cosmic Beställning: Lås hemligheten till en lyckligare, rikare och mer meningsfullt liv! Bradley Thompson ser med förbehåll för de problem som kan uppstå när beviljar dina djupaste önskningar och vilka specifika steg du bör ta dina önskemål besannas. Hans uppmärksamhet går särskilt till de mål där de flesta människor har en känslomässig anknytning till den och som är därför svårare att uppnå: hälsa och välbefinnande, kärlek och relationer, karriär, ekonomisk trygghet och livserfarenhet.

Slutsats

Avancerad Cosmic Ordering: Lås hemligheten till en lyckligare, rikare och mer meningsfullt liv! Bradley Thompson är särskilt användbart eftersom det klargör för läsaren är att bevilja önskningar inte är möjligt så länge som din emotionella hälsa är inte optimalt. Men boken har en stor nackdel. Författaren lyckas inte ge det nödvändiga förtroendet i systemet, orsakar mindre säker människor kommer förmodligen lätt att ge upp hoppet. Vissa delar av boken känner du bokstavligen sjuk och få din energi ner omedelbart. Och låt det vara raka motsatsen till vad som avser att uppfylla detta boken.

Bradley Thompson - Advanced Cosmic Ordering: Lås hemligheten till en lyckligare, rikare och mer meningsfullt liv!

Avancerad Cosmic Ordering: Lås hemligheten till en lyckligare, rikare och mer meningsfullt liv! Bradley Thompson kan beställas via hemsidan: www.advancedcosmicordering.com.

The Secret, Cosmic Ordering, manifestation, visualisering